Tema: Re: Android OS
Autorius: padugne
Data: 2010-08-06 22:07:54
On Fri, 06 Aug 2010 15:54:25 +0300, stelmuze wrote:

> ar galima riboti kada prisijungiama prie interneto per mobiluji rysi,
> taip pat kaip Wifi?

Galima.

> kaip veikia aplikacijos, kurios nurodo, kad naudos "full internet
> access". Siaip tai didelis nustebimas man buvo tokie visokie pranesimai
> - kaizkaip visi keike, kad koks Windows kvailu klausimu uzduoda
> instaliuojant. Taip bent jau is pirmo zvilgsnio android aplikacijos dar
> nesuprantamesnes. Turbut reta programa nepareikalauja interneto - o kas

Tie klausimai netgi labai prasmingi. Nes aiskiai pasako ka kuri programa
gali ir ko negali. O tu gali pasirinkt ar ja instaliuot ar ne. Sito labai
truksta kitose sistemose kur programos gali daryt ka tik nori.

Jei pvz programos reikalaujamos privilegijos niekaip neisipaisho i tai ka
ji turetu veikti, tai rimta priezastis jos neinstaliuoti.

> ir kaip bus siuntinejama tai ne vieno zodzio. Klausimas - jeigu nera

Kas bus siuntinejama niekaip neimanoma sukontroliuot, todel ir deklaracija
butu visisiskai ant developerio sazines, t.y. beprasme. Juk jis tai ir
taip gali nurodyt programos aprasyme.

> interneto - ir programa paleidziama - ji pati gali prisijungti? Jei

Jei nedeklaruoja settingu kaitaliojimo privilegijos tai negali. Jei
deklaruoja tada gali.

> negali, bet bus uzdetas email sinchronizavimas, tai sinchronizavimo metu
> programa gaus priejima prie interneto? Siaip tiesiog gal kas gali
> paaiskint veikima?

Labai jau gurdrus klausimas :)

Jei atjungsi duomenu perdavima, tai nesisinchronizuos ir emailas. O jei
emailas sinchronizuosis reiskia yra priejimas prie interneto, reiskia tai
gali padaryt belekuri programa.

--
kthxbai.