Tema: Re: Android OS
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-06 16:11:25
"stelmuze" <stelmuze_istrinti_@gmail.com> wrote in message news:i3h0m1$kbp$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> patapau naujas android telefono naudotojas - tai gal galite pagelbeti keletu
> klausimu:
> interneto naudojimas:
>
> ar galima riboti kada prisijungiama prie interneto per mobiluji rysi, taip
> pat kaip Wifi?

setsettings ->wireless and networks -> mobile networks varnele

> kaip veikia aplikacijos, kurios nurodo, kad naudos "full internet access".

Androido chaliavnos aplikacijos yra prikishtos reklamos (google adds) todel jis naudoja "interneta" kad pas tave i telefona metyt addsus:)

> Siaip tai didelis nustebimas man buvo tokie visokie pranesimai - kaizkaip
> visi keike, kad koks Windows kvailu klausimu uzduoda instaliuojant. Taip
> bent jau is pirmo zvilgsnio android aplikacijos dar nesuprantamesnes. Turbut
> reta programa nepareikalauja interneto - o kas ir kaip bus siuntinejama tai
> ne vieno zodzio.

addsai - butent del ju - tas pats su phone calls - jis ziuri, kada tau kas skambina, kad numest programa. Bijok tu, kurie gali daryt sms'inima...

> Klausimas - jeigu nera interneto - ir programa
> paleidziama - ji pati gali prisijungti?

neturejau softo kuris neveiktu be interneto (jei tai nera internetinis softas:)

> Jei negali, bet bus uzdetas email
> sinchronizavimas, tai sinchronizavimo metu programa gaus priejima prie
> interneto?

nea

 >Siaip tiesiog gal kas gali paaiskint veikima?

chia klausk padugnes:)

> zodynas  - ar yra nemokamas english- english zodynas, kuri naudojate?

google translate, imho geriausias varinatas, aishku reikalauja full internet access:)

> Gmail ir Email. Radau 2 aplikacijas - kuo jos skiriasi?

gmailo atskiras accountas, nezhinau ar turi widget'a - email, accountas turi widgeta