Tema: Re: Android OS
Autorius: Doxlas
Data: 2010-08-06 16:24:19
Programos pasijungia prie interneto pvz patikrinti ar nera naujesniu versiju Android markete. Atjungt galima Menu -> Settings -> Accounts & sync -> atjungti Backgroud data.
Per wifi tas pats, tik jokia programa wifi nejungs vien tam kad sinxronizuotis. Jei wifi bus ijungtas userio, tai visas programu internetinis traffikas eis per wifi.
Jei jau taip norisi viska kontroliuoti - galima susirasti widgetus (pagalbines programeles), kurie leistu ijungt/ishjungt 2g/3g mobilu interneta. Ishjungus jokia programa neprisijungs, kol nebus ijungtas 2g/3g mobilus internetas.
Gmail - gmailui, email - kitiems meilams.
Va gali pasiskaitineti www.androidmanija.lt foruma, ten tau bus daug infos apie androida.