Tema: Re: Telfonas+vanduo
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-06-23 15:13:42
Ai, o jei idomu kodel parduodu, tai labai ilgai abejojau ar sia nokija
pirkt(reikalinga tik del skypo Voip  per 3g), nes turiu puikiai veikianti BB
9000, nusipirkus ta nokija supratau kad ji nusileidzia tam tikrais man
svarbiais aspektais BB,ir net galvojau parduot velniop ta nokia,nes kiek as
ju turejas tai labai trumpai.