Tema: Re: Telfonas+vanduo
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-06-23 15:10:05
Kodel turiu pamirst kad jis skendes kai parduosiu?
Va jau sutariau su zmogui kad jis ji is manes nupirks uz 300 litu, nors ir
pasakiau kas jam atsitike, bet jam tiko kad telefonas su pilna dezute, bei
popiergaliais.
Man tik buvo idomu, kiek naujos kartos telfonai po skendimo veikia, nes
senas siemensas buvo ganetinai kantrus.