Tema: Re: Telfonas+vanduo
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-06-23 13:08:27
Dekui uz patarimus ir rekomendacijas, dabar laukiu ekraniuko uz 8 dolerius
is honkongo, tureciau jau kita savaite gaut. Ziuresim kaip sukasi ta noske.
Na isdziovinau ja tikrai nuo sirdies, ir su fenais ir ne su fenais, na
viduje tikrai visa vandeni ir dregme isgaudziau net is paraloniuku, kurie
ten buvo ir galejo issisiurbt to dar vandens.
Na idomu kaip cia kas.

As pries kokia 10 metu turejau siemens c35(sidabrini!!! :))) ), tai ta buvau
girtas ismaudes alaus bokale, nes buvau sugalvojas su juo pamaisyt alu, tai
tas siemensas veike ilgokai, bet po poros metu pradejo issijunginet, nors
asmeniskai ji dziovinau tik su fenu, neardes.