Tema: Re: Koki rinktis Nokijos aparata
Autorius: Dm
Data: 2010-06-03 13:55:52
nu tai tame ir idomumas kad gali pats tuos ROMus keitaliot ir ta HTC padaryt pagal save.
jei tau to nereik tai aisku tas tas dalykas galbut ne tau. bet tu 2 metus cia istisai verkslenai koks jis gaidys, vietoj to, kad tiesiog pasikeist aparata.

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų news:hu81gf$s7l$1@trimpas.omnitel.net...