Tema: Re: Koki rinktis Nokijos aparata
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-03 13:10:08
Nezinau, kas ten ka valge, bet bekalbant telefonu  isujngia koks grotuvas,
arba dar kokia narsykle. Ir be to HTC akumai levi, nu ka noreti is ciurku
darbo. Normaliai paplepejus telefonu HTC kaista kaip velnias. Pas mane darbe
DVRas ciurku tai panasus gaidys kaip ir HTC, navarotu kruvos tik tam kad
juzeriui pasidulkinti.