Tema: Re: Koki rinktis Nokijos aparata
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-03 13:51:59
O tai gal man pasakysi su kokiems žmonėms su kokiais polinkais skirtas pvz
HTC, sadomazochistiniais? Tik nesakyk, kad HTC yra geri aparatai, bet jiems
reikalingi išsilavinę vartotojai, kurie įsidiegtų teisingą OS. HTC
nepakliūna nei į žaislų, nei į navigatorių, nei į telefonų kategoriją, per 2
metus taip ir nepripratau prie jo. Šiandien pirmą dieną po 2 metų neturi
problemų su devaisu :) Kiek man teko turėti aparatų tai HTC buvo pats
nesėkmingiausias pirkinys, se buvo šiaip, obuolys yra per brangus ir
neatitinka savo kainos,  buvo kad su Nokija pykausi, bet tegul ji man
atleidžia :) IMHO šiuo metu ji gamina rimčiausius aparatus.