Tema: Re: omnitelio nauji planai
Autorius: Rusla
Data: 2009-02-28 11:46:46
"Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message
news:gob0rb$ila$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano uosvija anyksciuose. Taip kad pro jonava is kauno esu vaziaves
> 10-simtis kartu.
> VISADA budavo rysys.

Gal laikas suprasti, kad pasaulys ne aplink kauna sukasi?

> Jei tau su tavo obuoliais, htc ar tom nokijom nera rysio tai laikas jais
> atsikratyt.
> Prisiperka vaikai ale sudo visokio ir telefonais dar juos laiko. Nors jusu
> reikalas ka ir kam naudojat.

Sakyciau kad prajuokinai, bet kad tas juokas pro asaras. Tiek to vaikeli,
palok

> Kitas dalykas gal buvo kokie darbai ar kas daroma, del ko nebuvo rysio.
> Bet kaip minejau gana daznai tenka ten vaziuot ir per 4 metus nebuvo taip,
> kad nebutu man ar zmonai ten rysio.

Kaip minejau, vaziavau vakar (kaip ir daug kartu pries tai)... Nori pralekti
kartu is kokio henesio?

> Kaip ir minejau - juokingi tie tavo argumentai del tele2 rysio.

Kaip jau minejau, man tavo "argumentai" nuo pradzios juokingi, kitaip net
nerasyciau

> Ar sakysi as pataikau kazkaip visada vaziuot tuo momentu kai rysys yra??

As tau siulau pasirinkti, kada vaziuot, susikertam ir varom