Tema: Re: omnitelio nauji planai
Autorius: GerazZ
Data: 2009-02-26 11:28:18
2005 m. Gruodžio 23 d. Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įsakymo „Dėl elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo“ Nr. 1v-1160 12 p.

12. Sutartį abonentas turi teisę nutraukti anksčiau laiko, jei Teikėjas pakeičia Sutarties sąlygas, padidina Sutartyje nurodytų Paslaugų kainas arba iš esmės pažeidžia Sutartį. Apie Sutarties sąlygų pakeitimus ir Paslaugų kainų padidinimą abonentui pranešama iš anksto, ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį, ir kartu pranešama apie jo teisę be jokių netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo nutraukti Sutartį, jei naujosios Sutarties sąlygos ar Paslaugų kainos jam nepriimtinos. Jei abonentas šiame punkte nurodytu atveju nutraukia Sutartį, Teikėjas neturi teisės taikyti abonentui netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo.