Tema: Re: omnitelio nauji planai
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-27 12:25:15
Pasiskaityk ka tau protingas zmogus parase (terpentinas).

Nu taigi rasiau kad turiu tele2 dabar. Nu ir susisneku.
Nu ir buna kartais kad kokiam prekybos centre rysys susilpneja, bet labai retai.

Man ir taip aisku, kad pvz tele2 rysio signalas yra silpnesnis nei tarkim bites ar omnitel. Apreptis gal tokia pati,
bet siustuvu gal maziau ar ka. Bet skirtumo didelio tai nesudaro.

Skirtumas tas, kad idiotai grindzia savo didelias saskaitas su omniu tuo, kad - as su omniteliu nuo pat pradziu, as lojalus, as istikimas, as pastovus ir t.t.
Durniu mastymas. Sakytu tiesiai sviesiai - manes netenkina bites ar tele2 kokybe, neteikia tam tikru man reikalingu paslaugu, kurias gaunu is omnio ir pan.
Tada sakyciau ok. Moki brangiau bet ir gauni tai, ko is kito gaut negali sakykim.

O cia kaip kokia sekta, omnis omnis, as lojalus as neisduosiu. Omnis visagalis. Mulkiai