Tema: Re: Paskutinis patepimas Omnitel
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-05-20 04:01:35
Naudoju ir tele2 ir omni.. Deja, galiu tik 100% sutikti ir patvirtinti.. Vilniuje.

Tele2 man pazystami, kurie  zinojo situacija, siusdavo svarbius sms po du kartus nes i diena bent vienas dingdavo, arba pareidavo po keliu dienu.

Yra buve ne karta kad skambini, kitas galas 'atsiliepia' ir buna tyla.. O tikrasis asmuo kuriam skambini net negauna skambucio.

Omnitelije per 10 metu saziningai neturejau nei vieno nusiskundimo del technines dalies.. Kaina - kitas reikalas, dabartine politika aisku savo stiliu turi, bet po 10 metu su 20 abonentu kainos buna geros :)

www.videocut.lt - Pigus video montažas!