Tema: Re: Paskutinis patepimas Omnitel
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-15 01:00:02
Pabandyk Omniu kalbet leisdamasis zemaiciu kalnu, kildamas parodos ir
vaziuodamas Ausros gatve, paziuresiu kaip susisnekesi, be to magistrale
is kauno i VLN vaziuojant bent trys omnio nerysio vietos yra, nekalbant
jau apie smulkesnius keliukus....
zinoma, tokiu atveju pravercia bites telefonas kitoj kisenej :)

--
MaRiUs

Kaunas