Tema: Re: Paskutinis patepimas Omnitel
Autorius: ukw
Data: 2010-05-19 21:31:45
"Ozas" <ciplysNOSPAM@gmail.com> wrote in message news:ht05uf$ssb$1@trimpas.omnitel.net...
> gali ideti chia \ ar atsiusti man i private ta uzhklausima, kur bitei
> siuntei? mikliai sugeneruos pasiulyma pagerinta :-)

siunciau i elementaru pasta info bite lt
speju, nepaforwardino kur reik ir tiek ziniu.
nelabai ir nervuojuosi, nes kai reik pagalbos - tai omnio supportas 2 dienas tyli.

o siaip, 2 numeriai omnyje.

dabar turiu plana uzh 50 litu - 800 minuciu.
siaip butu gal ir gerai, bet nedziugina, nes nematau kiek prakalbu. savitarnoj nesugeba padaryt kad rodytu. o kai prakalbu, tai po 22 centus uzh minute eina. nx tokias kainas.
jokiu nauju telefonu nereik. reik normalaus plano, kuriami kiek prakalbi - tiek ir moki.
bet  kad tokie jei yra, tai ishkart kainuoja po 17 centu.