Tema: Re: Iphone 3Gs
Autorius: padugne
Data: 2010-05-10 21:17:39
On Mon, 10 May 2010 09:12:10 +0300, Aladdin wrote:

> Tai tegu savo puslapyje kur ir paraso, kad telefonas veikia be
> priekaistu su rekomenduojamom aplikacijom, kurios parduodamos per app
> store ir atitinka apple rekomendacijas. O jei dedamos nerekomenduojamos
> is kitur, tai juzeris jau pats kaltas, jei kas ne taip. O tai dabar

Zmonem px, zmones neskaito. O dauguma net ir perskaite nesupranta ka daro,
nes tam neturi pakankamai backgroundo ziniu. Uztat labai garsiai rekia.

Cia kaip ir su flashu. Dabar visi va stinkina, kad flashas nepalaikomas.
Kai tik imontuos, tada visi prades stinkinti, kad nebeimanoma brauzytis ir
akumas laiko tik pusvalandi. Nes koks nors shudarankio studento sukaltas
besivartantis baneris apkraus CPU 100%. O kadangi vienam puslapyje tokiu
gali buti kokie 5 vnt, tai....

Ir rasyk ka nori, zmonem px. Va htc sense androidu brauzeriai palaiko
flasha. Dabar jau pilna stinkinimu, kad staaaabdo. Tipo neatjungus
nebeiseina brauzytis. Plius visi dziaugsmai su rezoliucijom, mauzo
nebuvimu ir t.t.

> kankinasi, deda jegas i tas durnas apsaugas, o paskui jos labai
> sekmingai lauziamos. Ir tikrai nulauztus telefonus naudoja ne vienas ir
> ne du procentai tautos, kad cia tokia politika teisinti, aisku matyt
> nepakankamai. O jei reikia telefono tik skambinimui, tegu ima kokia
> nokia ir dziaugiasi.

Su nelauztu iphawnu galima veikti zymiai daugiau nei seip skambinti.

As pvz irgi nelauzciau, man internetas per usb nereikalingas. Backgrounde
inirtingai besisukantis soliteris irgi nereikalingas :)

Uztat labai patinka iki blizgesio nupoliruotas interfeisas, hardwaras
beveik be kinietisku nesamoniu ir hardwarinis 'silent' rubilnikas.

> Bugai gal ir nereikalingi, bet sakysim nusipirkau koki nepigu softa. Kad
> ji atnaujinti reikia pinigus moketi. Pasiupdeitinu i OS 4 ir paaiskeja
> kad su mano versija kazkokie kliurkai. Noriu gryzti atgal - is karto
> kyla dideles problemos, o gal ir is vis neimanoma. As suprantu kad
> galima oficialiai zemesniu atnaujinimu neplatinti, jei jau kokios
> problemos, bet tai kam man trukdyti gryzti atgal. Man kazkaip Apple
> "Didyji broli" su dar didesnemis ambicijomis primena.

Tai ne primena, jie tokie ir yra. Jei nesutinki tai visada gali pasirinkt
ju produkcijos nepirkt. As pvz taip ir padariau ir iphone nepirkau. Bet
absoliuciai daugumai zmoniu tai visiskai netrukdo ir ne tiek problema kiek
privalumas.

> Beje su TyTn II i senesne versija gryzti jokiu problemu nera, jeigu
> moki. Ir niekas specialiai tam nekliudo. O tai yra isleisti neblogi

Kurgi nekliudo... as pvz noredamas pasikeist savo diamondo kalba turejau
imest lauzta bootloaderi, kitaip fakjunobonus.

> apps'ai ir nenulauzes telefono as ju naudoti negaliu:( O app store
> panasiu analogu is vis neturi.

Tai su abaliais "jeigu moki" irgi problemu nekyla. O jei nemoki, tai ir WM
nei upgreidinsi nei kalba pakeisi. Cia tik iphawn savininkai turi tokia
privilegija, kaip dykai upgreidinti senus modelius.

> Man keistas toks reikalas, Microsoft cia per visokius teismus EU
> valkioja del narsykliu, dar del ko, galetu EU ka nors naudingo ir Apple
> atzvilgiu nuveikti. Bent jau tuos durnus risimus prie provaideriu
> uzdrausti. Tavo fliugelende tas berods padaryta sekmingai.

Nepadaryta. iphawnai tik risti ir tik is t-mobile. Tai padaryta pas
varliaedzius ir pas fritkes, t.y. belgus. O seip abaliai dar ne
monopolistai, todel ner uz ka ju lupt.

Beje, ateinantis WP7 bus dar labiau apribotas nei ipawnas :)

--
kthxbai.