Tema: Re: Iphone 3Gs
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-04-24 03:04:07
nu kas per noras perkalbet zmogu? :) noriu iphono, tashkas :)

pasuko omnis, kad turim jums specialia nuolaida, atvaziuokit. nulekiau
iki salono pasiimt, tada paaiskejo, kad dar sutartis du menesiai, tai
negali ishsaugodami numeri nutraukt jos (nors siuliau moket netesybas -
ilga ten istoriaj, bet ten pzdc kaip omnio sistema su logika
prasilenkia). tai dabar laukiu kol baigsis sutartis birzeli. tik vat
sumutino, kad lyg ir 4G turi rodytis...