Tema: Re: Iphone 3Gs
Autorius: padugne
Data: 2010-04-23 00:43:50
On Thu, 22 Apr 2010 23:27:14 +0200, zhegonskas wrote:

> o idomu tik kada jisai omnyje atsiras... man kaip tik uz poros menesio
> iphono reikia :/

Seip neisivaizduoju kodel tu turetu trukti. Kaip ne kaip visi norintys
jau patapo aiphawnu savininkais.

Vienaip ar kitaip riebesnis akumas yra labai gerai. Didesne ekrano
skiriamoji geba atsizvelgiant i jo videochipa irgi neblogai.

Kamera priekyje kiek suprantu duokle amzinai verkiantiems zurnaliugoms.
Kiek metu jas visur kisa, bet dar ne karto gyvenime nesu pasinaudojes :)

--
kthxbai.