Tema: Re: E3
Autorius: baldocer
Data: 2009-06-04 11:33:37
paziuresim kiek skirsis realybeje nuo dabar rodomo tavo tas natal ir kiek kartu atides isleidimo data ir dar kaip tu zaisi zaidimus kuriame reiks suvaiksciot nemazus atstumus arba pastoviai judet
p.s. pabusk is sapno viena karta Toxipedija vaiksciojanti
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų news:h07rdu$ft8$1@trimpas.omnitel.net...