Tema: Re: E3
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-02 11:01:08
aha, katik baigiau...
http://e3.gamespot.com/video/6210720/?tag=top_stories;play_btn;5

trumpai - butinai pazhiuret, bent jau asisukit paskutines ~20 minuchiu kur pristatomas natal!!!!!!

Kazhkas neralaus, jei jis veiks taip, kaip rodo, tai tikrai kazhkas epishko - jokio kontrolerio - kontroleris esi tu, atpazhysta viso kuno judesius, balso ir veido atpazhinimas... vienu zhodzhiu, the future is now, tiesa pasakius vakar priesh uzhmogdamas sukau minti, kodel nieks nesugalvoja interaktyvesnio valdymo budo, kad ir integruot 3d (su akiniais)+mano ankshchiau imesta valdyma mintimis.... imho chia yra next best thing, jei ne better one:)

Ish geimu tumpai:
Alan wake, visgi pasirodys:) laukiamas 2010tu pavasari.. man tiesa primine alone in the dark paskutini, bet kadangi pre scenarijaus sukasi tikri rasytojai, turetu but idomu.
Modern warfare atrodo grazhiai ir gausiai pilnas veiksmo.
Metal gera solid on xbox360:) nu va ka gali microsofto pinigai
Final fantasy net nezhinau ar bandysiu, kazhkaip nezhavi manes jrpg
last.fm/twiteris ir dar kazhkas xbox live.
Naujas sprinter cell, naujas dead rising, aukshchiau mineta nauja forza, kuria yzf vel net nemates nurashys, bet who cares:) Blea, dar vis neturiu zhodzhiu del natal... pirxiu tikrai, kad ir kiek jis kainuos!