Tema: Re: E3
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-04 10:00:14
a tu dar i shito veikejo postus demesi kreipi?:)

Del pachio natal - dev toolsai ishdalinti kurejams, reishkia iki pirmu neblogu geimu greichiausii liko ~8/18 men. pats microsoftas per paroda pristate kazhka panashaus i wii sports tech demo lygio. Jei artojaus prognozes yra teisingos ir natal yra naujos xboxo konsoles prototipas (kaip xbox live buvo pirmajam xboxe) - o apzhvalgininkai ir expertai teisus tuo, kad naujos kartos konsoliu sulauxim 2012-2014 metais - reishkia iki natal pasirodymo liko maximum pusantru metu - didesni optimistais speja, kad gali but jog jis atsiras jau su rudeniniu atnaujinimu, mano prognozes butu - a)kitu metu pavasaris b) kitu metu e3 bus paskelbta, kad "jau shi holiday sezona" - reishkia ~pusantru metu