Tema: Re: NMS
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-07 18:32:33
On 2016-12-07 09:45, Exo wrote:
> Kalbi 1:1 kaip dar dar kokių 30-40% žąsinų internete, aš neklausiau nei
> vieno interviu ir žiūrėjau tik treilerius.

Tai apie ką toliau diskutuoti, jei tu nieko neklausei? Net papostinau
tau video nuo tinkamo momento, kur aiškiai parodyta ką žada pats
Miurėjus ir ko nėra/nebuvo išleistoje versijoje. Pažiūrėk ir pamatysi,
jog ten tiesa parodyta. Ar visi apžvalgininkai žąsinai?

Tarkim, dabar Miurėjus jau dalį pažadų įvykdė, tarkim taip, bet kokio bb
turi dabar pradėt džiaugtis tie "30-40% žąsinų internete", kai jie
sumokėjo 60EUR ir nieko negavo kas buvo prižadėta, o kai po pusmečio
dalis žaidimo galimybių pagaliau atsirado, jau to žaidimo kaina irgi
-40% :] Aš jų vietoje irgi jausčiausi išdurtas. Man, pvz., nesunku tuos
žmones suprasti ir užjausti net pačiam ir nenukentėjus.

O pats kada ir už kiek žaidimą pirkai, kad toks didelis optimistas? Gal
išleidimo dieną už 60 EUR pirkai? :]