Tema: Re: NMS
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-07 01:03:33
On 2016-12-06 09:30, Exo wrote:
> Šiaip ligi šiol, ten tikrai nelabai buvo ką veikti po poros dienų
> geiminimo. Bet po šito updeito, atsirado tikslas statyti bazę ir jei
> žaidi ant survival modo, tai oi kaip nelengva ir tau truks ne vieną ir
> ne dvi dienas, kol tu ten galėsi daryti pvz stiklą tai bazei ir t.t...
> Žodžiu, aš asmeniškai tikria rekomenduoju jį jei yra noro parelaxuot ir
> paskraidyti....

Jei šitą žaidimą priimt kaip yra dabartiniame jo pavidale ir prieš tai
neklausyti Miurėjaus skiedalų, tai žaidimas kaip žaidimas. Bet! Visiems
iki jo išleidimo buvo žadamos pieno upės su šokolado kalnais, žaidimo
kaina irgi įkalta kaip už premium klasės pieną su šokoladu, o visi gavo
žalią alfą versiją be visų pažadėtų skaniausių dalykų. Plius dar taip
viskas uždrožta, jog pirmas 2 valandas nedingtų interesas žaisti, o kaip
tik tų 2 valandų ir reikia, kad steam'e refundas nebeveiktų :]

Finale - visi, pirmieji jį nusipirkę už astronominę kainą, pikti iki
negaliu. Ir aš juos nuoširdžiai užjaučiu. Visgi, 60 EUR tai normali
kaina už aukščiausios prabos naują žaidimą, o ne už šitą žalią produktą.