Tema: Re: NMS
Autorius: Exo
Data: 2016-12-06 09:30:44
Šiaip ligi šiol, ten tikrai nelabai buvo ką veikti po poros dienų geiminimo.
Bet po šito updeito, atsirado tikslas statyti bazę ir jei žaidi ant survival
modo, tai oi kaip nelengva ir tau truks ne vieną ir ne dvi dienas, kol tu
ten galėsi daryti pvz stiklą tai bazei ir t.t... Žodžiu, aš asmeniškai
tikria rekomenduoju jį jei yra noro parelaxuot ir paskraidyti....

Exo

On 2016-12-02 11:54, Exo wrote:
> Nusišneki, nerealus geimas ir kai skaitysi tų debilų komentarus,
> paskaityk tų kurie praleidę truputi daugiau nei 0,5val. jame....

Nu nu :) Ten visi keiktis pradeda tik po poros valandų žaidimo, kai
suvokia, jog beveik nieko nėra, kas prižadėta :) Pirmą pusvalandį visi
dar žaidžia :)

Yra ištisi straipsniai ir apžvalgos sukurtos vien tam, kaip šio geimo
pirkėjus jo kūrėjas išdūrė per visus galus :) Ir statistika, kokiu
greičiu geimas prarado žaidėjų susidomėjimą ganėtinai įspūdingas.

Šiaip, aš jį visą laiką laikiau whislist'e, bet kai pamačiau už kokią
kainą jis paleistas į prekybą ir koks po to kilo nusivylusių pirkėjų
triukšmas ir kiek ten visko nėra, kas prižadėta, tai susilaikiau nuo
pirkimo :) Reiks nebent 4free gog versiją pasibandyti :)

https://www.youtube.com/watch?v=uTTPlqK8AnY

Populiariausias apžvalgos žodis "bullshit":D