Tema: Re: TES Online
Autorius: Lavonas
Data: 2014-02-12 06:21:05
Bled ash tokiu savaitgaliniu Betu nesuprantu visishkai. Nei isibegeti
suspejau su levelinimusi, nei ka. Gaiduva kazkokia. Ka tik uzpildziau
Survey, tai galejau puses klausimu net neatsakineti, nes niekad to
nepatyriau. Bled geriau paleistu kokiems trims menesiams ar dar daugiau ir
tegul ziuri, kur gaidis, o kur ne. Plius nutaikiau Survey viename punkte ir
parashiau apie tai, kad jie zutbut turi kaina mazinti iki kokiu 40 euru ar
daugiau.

Kolkas tiek ish manes :D