Tema: Re: TES Online
Autorius: wundis
Data: 2014-02-10 09:50:14
tuoj visus uzrauksiu pagal NDA!

ok, mano trigrasis:

Pakelem iki ~14,5 lvl. Zaidem su drauge dviese, as uz 6 nord healing
templar, ji uz de dragonknight.

 6adieni buvo daug nesklandumu su tuo stress testu, tie idiotiski laukimo
laikai ... ieini i mini instance'a - lauki 20 min, eroras, vel 20 min, vel
eroras, vel 20 min. buvo pz. na bet stress testas yra stress testas,
nesikabinesiu cia.

patiko:.
craftinimo, daiktu tobulinimo, researchinimo sistema. ypac kylant leveliui,
kai pats esi priverstas viska gamintis geriau/naujau. lockpikingas irgi
patiko, galbut veliau bus skilai leisiantys atidaryti lengviau/greiciau.
next mmorpg jausmas - daug zmoniu, daug klausimu, visi begioja, surmulys,
netiketi flashmobai, mmorpg izdevalkes. na, primena wowa gerais laikais.

nepatiko:
hm. ilgas laukimas, klaidos... - bet cia betos problemos.
biski yra niuansu su skilu medziu. neaiskus tu sulietu skilsu developinimas.
taip pat, kodel keliasi kazkas, ko nenaudoju, o nesikelia tai, ka naudoju
(gal cia irgi beta apribojimai?). neaisku kaip su magickos/hp/staminos
regeneracija. kokie skilsai itakoja, kokios formules. kada gaunamas
"overcharged" statusas.
nepatiko veluojantis pm chatas (vel, beta problemos), zonos "layerinimas"
optimizuojant zaideju kieki viename serveryje - norint pazaisti su draugais
reikia pas juos teleportinis (gaunasi, kad patenki i ju serveri).
is instance'u nepatiko ilgai laukti tanko i instance'a (grotto). nepatiko ne
taip aiskiai apibreztos roles grupeje (pvz tanko vaidmuo). nepatiko neaiskus
aggro levelis kaunantis instance.
1st person fov'as.

siaip buvo daug dalyku prie kuriu tiesiog pripratau ilgainiui, ir dabar
negaliu paskyti kad nepatiko.

reziumuojant:
visai fun. savaitgalis praskriejo.
ar pirkciau? taip, bet ne uz 50 +13/men euru. kazkaip, truksta nuslifavimo
kokybes kad tokius pinigus moket :)

tiesa, svarbiausias: ar jauciasi TES dvasia? taip. is pradziu nelabai, bet
toliau ties stonehills/ugnikalniu ir ashlanders - morrowindas totalus.

cyrodile nebuvau, pvp nebandziau.