Tema: Re: koks geimas screenshote ?
Autorius: Audrimas
Data: 2009-05-12 14:45:37
Man toks ispudis kad zaidimas buvo patobulintas specialiai PC, nes ir
inventorius nera tragiskas ir uzrasai nera per puse ekrano. Taip kad netgi
toks konsoliu nemyletojas kaip as galiu losti visiskai normaliai. Jei kas
nebandot tik del to kad buvo ant xbox tai pabandykit, gal vistik patiks :)
Na o RPG fanams tai sitas zaidimas privalomas isbandyti, net jei pazaisit
tik viena vakara.