Tema: Re: koks geimas screenshote ?
Autorius: Audrimas
Data: 2009-05-12 13:44:34
Asmeniskai man

Minusai
1. Nuobodus pasaulis, ploto daug o priesu rusiu mazai. Uz kiekvieno medzio
po bureli vilku slepiasi, ar meska ar sernu burelis.
2. Random loot'as, jei nepatiko ka radai dezeje, paimk load'a ir ten bus
visiskai kas kitka. Pagrindinis skirtuams su G3 loot'u tai kad cia kuo
geresne deze tuo brangesnis ir daugiau loot'o bus.
3. Kariauti visiskai neidomu nes combat system eilinis hack 'n slash.
4. Gan greitai pasidarai labai stiprus kai perpranti kuria magija kada ir
kaip naudoti.
5. Skill'u gan daug bet 80% visiskai nereigalingi nes priesus galima uzmusti
daug greiciau ju net nenaudojant.
6. Alchemija nelabai efektyvi, pagaminti galima daug ka bet visi galingi
time based efektai veikia taip trumpai kad neapsimoka net naudoti, plius kad
su magija viska galima pasiekti nieko nerenkant ir daug ilgiau veikia.
7. Grafika nesuzavejo atvirai pasakius, isskyrus ginkluotes ir sarvu
ivairove ir papiesima. Ant kito varikliuko atrodytu daug smagiau.

Pliusai
1. 6 Gildijos, daug kvestu susijusiu tarpusavyje, pasirinkimai konkreciai
itakoja kaip i tave ziures tos ar kitos gildijos nariai. Ar gausi nuolaida
prekem ir ar isvis ileis i savo baze. Praktiskai neimanoma buti draugais su
visais.
2. Idomiai veikia alchemija tik jos panaudojimas apsiriboja vien tuom kad
galima pasigaminti geru gerimuku kurie prideda prie jegos ar manos visam
laikui. Viskas kitkas nelabai reikalinga.
3. Kaip jau minejau, didelis ginklu ir sarvu pasirinkimas, kiekvienas ras
tai kas jam patinka.
4. 5 magijos rusys su daugybe keru, kiekvienam atvejui vis kitas keras
naudingiausias.
5. Ant ginklu galima deti papildoma elementu zala taip sukuriant buten toki
ginkla kuris labiausiai patinka.
6. Pagrindinis pliusas tai kad galima viska "pamirsti" taip susigrazinant
taskus ir juos isleisti ant kitu skill'u. Taip sakant nusibodo buti magu,
tik pyst ir jau esi lankininkas :)

Apibendrindamas parasysiu, kad jei atmesti visus kvestus tai cia yra grynas
diablo su savo random loot ir nesuskaiciuojamais ginklu, sarvu ir visu
pliusu kurie ant ju dedasi varijantais. Diablo fanams turetu patikti.