Tema: Re: koks geimas screenshote ?
Autorius: Audrimas
Data: 2009-05-12 07:00:05
Two Worlds, kaip tik dabar losiu, ale nelabai idomus. Toks Diablo ir
Gothic/ES kratinys. Skilu daug, galima kariauti su magija, lankais ir
kardais. Kruva ginklu, didelis pasaulis ir dar daug visko kas galetu reiksti
gera zaidima bet man jis nepatiko, daug visko veikia ne taip kaip noreciau
:) Damusineju tik is sportinio intereso, noriu surinkti visus spell'us, ju
ten yra 75. Vienintelis dalykas uz ka deciau riebu pliusa tai sarvu/ginklu
papiesimas ir ju ten yra afigiena daugybe. Dailininkai padirbejo is peties.
Plius idomus feature'as kad ginklus/sarvus gali deti viena ant kito taip
padidindamas ju galia ir visa zaidima kariauti su tau patinkanciu ginklu,
neesi verciamas uzsideti tupai atrodanti ginkla(kaip kad F3 alien blaster
:)) vien del to kad jis daro labai daug zalos.