Tema: Re: Gothic 3 stabdo?
Autorius: Audrimas
Data: 2009-04-14 12:34:23
as bandziau ir 1.4 ir 2 ir 3 jokio skirtumo. detales irgi kaitaliojau, jokio
skirtumo. vieninteli kas as turiu off tai depth field, jis uzdeda blura
kuris man nepatiko tai ji nuemes esu. bandysiu be jokiu path paleisti o tada
tavo ini uzmesti, ziuresim kas bus. nors man tai atrodo arba mano hardwaras
neitinka arba patchas tikrai prideda striginejimus.