Tema: Re: Gothic 3 stabdo?
Autorius: Igaliotinis
Data: 2009-04-08 13:48:03
taijo, ta zinau, bet tingiu experimentuot. g3 laikais tai kazkaip buvau
pasigamines ini faila su gan neblogais nustatymais :)
bet daba geimiju g3:fg, tai ten patchas paskutinis 1.08xx ir ner comunity
kol kas.o prie oficialaus patcho yra note, kad seivai neveiks. tai vat :(

--

There's no place like 127.0.0.1