Tema: Re: Gothic 3 stabdo?
Autorius: Audrimas
Data: 2009-04-14 11:50:33
viska off tai ne iseitis :) as noriu viska on :)

paziurejau tavo ini tai beveik tas pats kas pas mane, tik vienoj vietoj
skiriasi, vakare pabandysiu. siaip man nestabdo kas liecia fps, mane tik
nervina tas didelis strigimas miestuose, viskas apmirsta 5-10 sec. as biski
forumuose paskaiciau, kad strigimai kaip pas mane atsiranda pastacius
patchus.

C2D procas ir 4gb ramo, video 9800gtx+
kompas pas mane tikrai galingas kaip tokiam zaidimui nes atsimenu su daug
silpnesniu losiau sena G3 ir visiskai nebuvo situ problemu.