Tema: Re: RPG fanams.
Autorius: Audrimas
Data: 2010-06-20 19:46:47
Tavo komentaras tik irodo kad cia nera eilinis siu dienu zaidimas kur viskas
ant lekstutes padeta :) Patarimas butu, nekelti nereikalingu skilu ir
nesimetyti tarp desimties skilu, kelti kelis pacius reikalingiausius. Jei
zaidi su kardu tai magijos ir lanko nekelk kol kardo neuzkelsi normaliai.
Daiktai is priesu krenta randomu, gali nieko neiskristi o gali koks
rysulelis su gerais daiktais iskirsti.