Tema: Re: RPG fanams.
Autorius: eex
Data: 2010-06-20 17:23:35
pamaigiau biski as ta eschalona savaitgali. zodziu viskas kaip ir ok, taciau
bent pirmoje dalyje (antros dar nemeginau) truksta balanso. zodziu zemelapis
didelis. kad pereiti is vienos lokacijos i kita paskausta pirstas laikan
numygus peles mygtuka :) aisku yra tarp miestu fast travel opcija, taciau
tarp miestu yra nemazai lokaciju, kur reikia prasieiti peskom...
man mazoka priesu. veliau ju atsiranda daugiau, taciau jie visi kazkokie
stiprus, ir nugaleti juos problematiska. taip pat keista, kodel uzmusus koki
tai plesika negali pasiknaisioti po jo daiktus. na bent ginklas gi turetu
liktu... o dabar uzmusi ir lieka kruvina demele... :/ taip pat uzknisa ir
tai, kad dauguma priesu vaiksto kaip minimum po du. kadangi kaip minejau jie
stiproki, tai zodziu kol nudubasini "susiporavusius" priesus praeina nemazai
laiko. ir kazkaip prisirinkti kokio stuff'o sunku, kad butu galima parduoti
ir nusipirkti sarvu/ginklu/vaistu, irgi sudetinga. viso to pasekoje gaunasi,
kad gali praieti daug lokaciju, bet skillas ziauriai letai kyla. todel imi
begioti nuo priesu, bandai vienam gale pakovoti - uzmusa, tada i kita gala
varai - vel uzmusa... vaistu neturi, mixu irgi negali darytis, nes
ingredientu truksta...
na paziuresim, kas ten toliau. gal isivaziuosiu :)