Tema: Re: RPG fanams.
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-06-19 09:54:41
Aš prisipažinsiu - JA2 tiesą pasakius tik neseniai pradėjau maigyt, visai
patiko. Ale tuo pačiu pvz pamaigiau ir tokį rusų kūrinėlį berods Brigade E6:
7.62 High Calibre. Nu nzn... tiesą pasakius LABAI patiko. Aišku turi jis tų
gliukų, net daugiau nei norėtųsi... nu bet kažkuo kabina. Iš esmės real
time, bet jei nepausinsi - iškart užsilenksi. Plius full 3d (kartu su tuom
seka ir tokie gliukai, kaip "mato pro plyšį, bet negali pro tą plyšį
šauti")... Bugovas tiesa, bet kažkaip ir tą galima pakelti. Nuo pasislėpimų,
maskuočių, iki užsikertančių šautuvų, iki dar ten beleko...  Toks rough
diamont IMO... Ir visai TB nėra būtinas.

Gavosi Škėmiškas minčių srautas kažkaip =)