Tema: Re: Žaidimai lieka žaidimais...
Autorius: YZF
Data: 2010-03-26 16:34:43
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:hoif52$9bk$1@trimpas.omnitel.net...
> Matrica tai yra tikra virtuali "realybe", kuri galbut ir bus po kokiu 100
> metu. O dabar koks bebutu vaizdas ekrane ir kokie sudetingi skaiciavimai
> nebutu atlikti - viskas baigiasi ties  pele ir klava, na dar for advanced
> users vibratoriai su feedback'u ir kazkokie ten 3D akinukai. Na taip,
> ekrane kazkas simuliuojama, o tau tai kas nuo to?

Impulsai smegenims.O ko daugiau reikia?

>Nepriklausomai kaip gerai bus tai susimuliuota ekrane tu taip pat stumdysi
>pele ir taip pat maigysi klavisus, tau nebus sunku pakelti pistoleta arba
>bazuka, tu laisvai galesi nusokt nuo 1m ar 5m,

Jeigu geimas tures sumodeliuota efekta jog nusokus nuo 5m atsikelti
nebegali, tai negalesiu nuo tokio aukscio sokti nes vaizdas ekrane parodys
man sustingusi heroju ir game over.Todel turesiu galvoti kaip nusileisti
saugiai.

>tu nejausi sprogimo bangos ir t.t..

Vizualiai ir garsu jausiu.

>Ir viskas,  nuo ko priklauso kaip greit pamatysi "game over" ekrane
>priklauso nuo autoriaus ir jo fantazijos uzdedant kintamuju reiksmes
>fizikos skaiciavimo modely.

Ne. Priklauso nuo tikru parametru. Jeigu tikroveje tankas vaziuoja 80km/h
tai ir normaliame geime jis vaziuos 80km/h, nori to autorius ar nenori.
Nebent tai arkada, tada toks dalykas pilnai priklauso nuo autoriaus.

Taciau velgi tu niekaip neisikerti jog mes kalbam apie testa: per kiek
sekundziu tikrove ir simuliacija pereis kliuciu ruoza ir kaip sunku bus
vienai ar kitai pusei ta atlikti ir kaip tai itakos galutini laika. Mes
nekalbam apie tai "kaip tu afigienai jausiesi losdamas uber geima ir ar tu
pajausi tuos visus jausmus kuriuos jaucia tikri kariai kare". Ne, to mums
visai nereikia ir ne toks tikslas yra viso geiminmo. Nepajausti kaip
smarkiai skauda kai ranka persauna, o ka tu gali padaryti kad rezultatas
veiksmo ekrane butu toks pats koks tikroveje.