Tema: Re: Žaidimai lieka žaidimais...
Autorius: Martozo
Data: 2010-03-26 09:37:42
>"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hofljb$205$1@trimpas.omnitel.net...
> ta prasme norint palyginti kompiuterini geima vs tikrove, reikia imti tai
> kas populiariausia o ne tai kas tikroviskiausia?

Kadangi pradėjus kalbėti apie simuliatorius vs arkada galima visada išvysti tave, man įdomu pasidarė kaip tu supranti simuliatorių. Kad būtų paprasčiau apsibrėškime kad dabar kalbėsime tik apie žaidimus, kuriems dauguma gali uždėti etiketę a la "combat simulator" (CS). Kad būtų paprasčiau suprasti apie ką noriu paklausti - pradėsiu aš:
1. Joks CS nesimuliuoja kareivio fizinės jėgos poreikio atlikti tam tikrus veiksmus.
2. CS simuliuoja fizines, ginklų (ir šiaip technikos), aplinkos savybes.
3. CS padeda vystyti žaidėjo taktinius (kartais ir strateginius) sprendimus.

Klausimas pradžiai, kai tu teigi, kad kuris nors CS yra ne CS o arkada, turi galvoje kad jis blogai simulioja 2 punktą, ir dėl to negali gerai simuliuoti 3 punkto?

P.S. Punktus gali papildyti jei tau atrodo, kad simuliuoja dar kažką.