Tema: Re: metro 2033 - arba stalker ultra light
Autorius: bullka
Data: 2010-03-19 08:43:34

"nexus" <xbox360@zebra.ltt> wrote in message
news:hntvhv$709$1@trimpas.omnitel.net...
> nu dar karta suintrigavai cia mane :)
>
> PVZ patikrinau is Linkomanijos Tekken6, viska sutikrino raso, kad ok, tai
> jei as irasiau nepatikrines ir zaidziau jau si zaidima, tai mane dabar
> pasijungus online pastebejo MS, o jei buciau pries tai patikrines ir butu
> ta pati ok ismete, tada jau butu nepastebeje???
> Ta prasme ta programa dar papildomai kazka padaro, kad MS nepastebetu?

Jeigu su imidžu viskas gerai - programa nieko papildomo daryti ir neturėtų.
Ir viskas yra OK. Ir greičiausiai su Tavimi irgi viskas yra OK, jeigu
pataikei ant visų iš eilės tvarkingų imidžų.

Mano patirtis kiek kitokia. Dažniausiai pasitaikantis bajeris: SSv1 (vietoje
v2) ir splitvid nebuvimas.

Lygiai tas pats Tavo žemiau minimas Metro pavyzdys. Patikrinau ir aš ką
tik - nepraėjo.

Ir nepraėjo taip, kad net pafixinti jo nepavyks su abgx. Reikia ieškoti kito
relyzo.