Tema: Re: fallout online
Autorius: Milordas
Data: 2010-03-15 11:11:45
man asmeniskai MM7 ir MM8 labiau patiko nei 6

"Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message news:hndi5p$qbg$1@trimpas.omnitel.net...
>    MMO visada visus zaidimu zanrus isgadina paprastai, tiek RPG tiek RTS tiek zingsniniu strategiju... paprastai zandro zavesi pamatysit tik single playeryje, va dabar pvz zaidziu Might And Magic VI, kuri kokius 4 kart esu gyvenime visa isejas :) nors zaidziau kruvas MMORPG, bet tai ne taspats, nostalgija uzkankina ir buna tokius zaist pradedu :) del fallout lygiai taspats, toki patys silti prisiminimai, pamenu megdavau maradierint per ji (vazinet po zemelapi kol kas uzsiraus), nors fallout pripazystu tik rusiska :)
> 
>    Siaip visa esme jei tai kad  zaidziant vienam zaidejui single player rezime, turi praeit visa ta varga nuo 0 kol gauna gerus daiktus, skillus, ivykdo sunkius kvestus ir t.t... zodziu tame ir malonumas RPG, o kada buna MMO+RPG tai gali visada paprasyt kitu zaideju geru daiktu, pinigu ipac jei turi draugu, ar priklausai klanui (dingsta zavesys paciam tai uzsidirbt), taip pat gali visada didelio lvl zaidejo paprasyt kad koki nors bosa padetu uzmust, dingsta dar vienas RPG malonumas... taip pat stipresni zaidejai daznai trukdo naturaliai vystytis tavo herojui, uzimdami spotus ir pan... jau nekalbu apie botus ar kitus cyterius...
> 
>    Del to greiciausia online fallouto ne neziuresiu, speju jis uznesa i fallout tactics, kuri kelias dienas pazaides numeciau...
> 
> 
> 
> 
> "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message news:hn4rfm$c8b$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aš jau senai susitaikęs su mintimi, kad geriau nuostabių Fallout 1/2 prisiminimų negadinti, nes gali likti nustebęs pamatęs šį geimą naujoj šviesoj...
>> 
>>> "Karlekovij pincher" <no@spam.lt> wrote in message news:hn3fbe$9me$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Suds. Uninstall.
>>> 
>>> "Karlekovij pincher" <no@spam.lt> wrote in message 
>>> news:hn376p$gj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Siunciuosi, tuoj bandysiu. Pats fallout 2 dar nuo senu laiku garbingoj 
>>>> vietoj sekcijoj dezutej guli, nerealus prisiminimai.
>>>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
>>>> news:hn32fn$pml$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ar kas bandot?
>>>>> trumpas repostas ish forumas.fantastika.lt
>>>>> autorius tadazas
>>>>> "Įdomi info Fallout žaidimų fanams:
>>>>>
>>>>> Senai ar nesenai, bet šiuo metu projektas yra Open Beta stadijoje.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Tai Fallout1 ir Fallout2 žaidimų mišinys perkeltas į plačius virtualaus 
>>>>> pasaulio vandenis.
>>>>>
>>>>> Taip, tai MMO (Mass Multiplayer Online) tipo nemokamas (free to play 
>>>>> a.k.a. F2P) kompiuterinis žaidimas.
>>>>>
>>>>> Grafika ir gameplay'jus - kaip Fallout1/Fallout2 - jokių mandrybių ar 
>>>>> technikos stebuklų. paprasta, pažįstama, miela.. nebent nesate 
>>>>> žaidęs/žaidusi Fallout1/Fallout2.. tada liūdna ir visa tai ne Jums
>>>>>
>>>>>
>>>>> Žaidimas ne verksniams - juk wastland'e gyvenimas žiaurus ir 
>>>>> negailestingas  mirus visi daiktai, turėti tuo metu su savimi, prarandami 
>>>>> (arba juos kažkas susirenka arba juos pasiglemžia wasteland'as).. ir 
>>>>> mylimas Minigun'as 'Maša' ir gerieji Combat Armour MkII, ir stimpak'ai.. 
>>>>> todėl PK (Player Kill) - LABAI dažnas dalykas. Neveltui newbie guide'uose 
>>>>> rašoma pirma taisyklė 'trust no one'. Bet yra vilties (ar tikrai?) - 
>>>>> miestai kaip NCR, The Hub, Junktown ir dar keli yra 'saugūs' - gausu 
>>>>> NPC'iakų sargybos.. už menkiausius prasižengimus (vagystės, atviras 
>>>>> ginklo nešiojimas, durų/praėjimų blokavimas ir tt) gauni seriją į nugarą 
>>>>> ir gulėdamas keikiesi.. lyg ir saugu.. Bet.. užeini į banką ir matai 
>>>>> krūvą NPC lavonų.. kažkas susisprogdina (plastikinis sprogmuo 
>>>>> inventoriuje).. kažkas už nugaros malasi ir pastebi, kad trūksta pinigų, 
>>>>> o sargyba nė krust.. "korumpuotas miestas" pagalvoji sau ir patrauki į 
>>>>> tyrlaukius medžioti geckų..
>>>>>
>>>>> Kas įdomaus ir naujo: (naujo palyginus su Fallout1/Fallout2)
>>>>>
>>>>> Crafting sistema - įdomi ir wasteland'iška (pasirausęs šiukšlių dėžėje 
>>>>> randi junk'o, kalnuose padaužęs su kuvalda per akmenis randi geležies 
>>>>> rūdos ir mineralų, iš kurių ant darbastalio sumeistrauji kulkas, 
>>>>> šautuvus, šarvus ir tt..)
>>>>>
>>>>> Atviras PVP - gali žudyt bet ką, tiesiog ne visada tai apsimoka.. (kaip 
>>>>> minėjau, miręs prarandi VISUS su savimi turėtus daiktus - nes 
>>>>> žudikas/žudikai juos susirenka, ar kas kitas, greitesnis, kad ir NPC). PK 
>>>>> LABAI dažnas dalykas. Ramiai sau kasat geležį? O netikėtai jus užklupęs 
>>>>> [mažas šansas kad taip nutiks. su savim patartina nešiotis kuo mažiau 
>>>>> daiktų] kitas žaidėjas suvaro jums kulką į galvą..
>>>>>
>>>>> Galima jungtis į 'factions' (klanas, gildija) - įkurti stovyklą (yra keli 
>>>>> tipai, nuo palapinės iki mini fortifikuoto outposto), kur saugiai laikomi 
>>>>> daiktai ir kurios vietą žemėlapyje mato tik tos fakcijos nariai [svarbi 
>>>>> išimtis - jei išeinant iš miesto kas prisikabina, gali nusekti iki 
>>>>> stovyklos. dažnas atvejis, mėgiamas PK'erių. Bet to galima lengvai 
>>>>> išvengti laiku pastebėjus uodegą]
>>>>>
>>>>> Miestų užgrobimas ir kontroliavimas - kažkas panašaus į siege'us kituose 
>>>>> MMO. ekonominė nauda fakcijai.
>>>>>
>>>>> Combat'as - PVE turn based arba real time (pagal žaidėjo nustatymą. 
>>>>> galioja TIK Random encounter metu). Dauguma PVP, ypač miestuose - real 
>>>>> time (nepašaudysi ramiai į akį  )
>>>>>
>>>>> Lootinimas(daiktų rinkimas nuo negyvėlių ir tt) - lavonus gali ir lootina 
>>>>> visi, net NPC. kartais to daryti nereikia (kartą ėjome tryse, susidūrėme 
>>>>> su BoS vyrukais.. žudydami skorpionus jie netyčia užmušė vieną mūsiškių.. 
>>>>> kitas jį lootino NPC'iakams tariant 'leave him'.. ir krito negyvas nuo 
>>>>> antros minigun'o serijos..nerizikavau ir patraukiau savais keliais..)
>>>>>
>>>>> Pradėti vienam ir be kitų pagalbos - labai sunku. Unarmed skilas ypač 
>>>>> vertingas. kaip ir Science, Repair (pagrindiniai craft/gather skilai), 
>>>>> First aid, Out doorsmen. Vėliau, turint 
>>>>> finansinį/ekonominį/materialinį/socialinį pagrindą, jau lengva.
>>>>>
>>>>> Ekonomika gana aktyvi ir skatinama iš žaidimo kūrėjų pusės
>>>>>
>>>>> Exp gaunamas ir už Doctor, First aid, Outdoorsmen [pasyviai], crafting 
>>>>> naudojimą
>>>>>
>>>>> Daug pagalbinės info forumuose ir wiki - prieš pradedant labai patartina 
>>>>> pasiskaityt bent newbie/starter guide'us - net ir dešimt kartų 
>>>>> perėjusiems Fallout1/Fallout2..
>>>>>
>>>>>
>>>>> Žaidimas dar evoliucionuoja, truputi keičiasi, yra bugų, bet pirmas 
>>>>> įspūdis laibai teigiamas. Atmosfera tikrai fallout'iška - kiekviena kulka 
>>>>> kainuoja, mirti gali labai greit ir dažniausiai netikėtai, paranoja, 
>>>>> perdėtas atsargumas, nepasitikėjimas viskuo aplink.. ir pasitenkinimas 
>>>>> saugiai grįžus į stovyklą su pilnom kišenėm looto ..
>>>>>
>>>>> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=4.0
>>>>> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=1422.0
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> ___________
>>>>> ©Toxis
>>>>
>>>> 
>>> 
>>>