Tema: Re: fallout online
Autorius: Reaver
Data: 2010-03-08 19:54:17
Bandziau, kazkaip nelabai...

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message 
news:hn32fn$pml$1@trimpas.omnitel.net...
> ar kas bandot?
> trumpas repostas ish forumas.fantastika.lt
> autorius tadazas
> "Įdomi info Fallout žaidimų fanams:
>
> Senai ar nesenai, bet šiuo metu projektas yra Open Beta stadijoje.
>
>
> Tai Fallout1 ir Fallout2 žaidimų mišinys perkeltas į plačius virtualaus 
> pasaulio vandenis.
>
> Taip, tai MMO (Mass Multiplayer Online) tipo nemokamas (free to play 
> a.k.a. F2P) kompiuterinis žaidimas.
>
> Grafika ir gameplay'jus - kaip Fallout1/Fallout2 - jokių mandrybių ar 
> technikos stebuklų. paprasta, pažįstama, miela.. nebent nesate 
> žaidęs/žaidusi Fallout1/Fallout2.. tada liūdna ir visa tai ne Jums
>
>
> Žaidimas ne verksniams - juk wastland'e gyvenimas žiaurus ir 
> negailestingas  mirus visi daiktai, turėti tuo metu su savimi, prarandami 
> (arba juos kažkas susirenka arba juos pasiglemžia wasteland'as).. ir 
> mylimas Minigun'as 'Maša' ir gerieji Combat Armour MkII, ir stimpak'ai.. 
> todėl PK (Player Kill) - LABAI dažnas dalykas. Neveltui newbie guide'uose 
> rašoma pirma taisyklė 'trust no one'. Bet yra vilties (ar tikrai?) - 
> miestai kaip NCR, The Hub, Junktown ir dar keli yra 'saugūs' - gausu 
> NPC'iakų sargybos.. už menkiausius prasižengimus (vagystės, atviras ginklo 
> nešiojimas, durų/praėjimų blokavimas ir tt) gauni seriją į nugarą ir 
> gulėdamas keikiesi.. lyg ir saugu.. Bet.. užeini į banką ir matai krūvą 
> NPC lavonų.. kažkas susisprogdina (plastikinis sprogmuo inventoriuje).. 
> kažkas už nugaros malasi ir pastebi, kad trūksta pinigų, o sargyba nė 
> krust.. "korumpuotas miestas" pagalvoji sau ir patrauki į tyrlaukius 
> medžioti geckų..
>
> Kas įdomaus ir naujo: (naujo palyginus su Fallout1/Fallout2)
>
> Crafting sistema - įdomi ir wasteland'iška (pasirausęs šiukšlių dėžėje 
> randi junk'o, kalnuose padaužęs su kuvalda per akmenis randi geležies 
> rūdos ir mineralų, iš kurių ant darbastalio sumeistrauji kulkas, šautuvus, 
> šarvus ir tt..)
>
> Atviras PVP - gali žudyt bet ką, tiesiog ne visada tai apsimoka.. (kaip 
> minėjau, miręs prarandi VISUS su savimi turėtus daiktus - nes 
> žudikas/žudikai juos susirenka, ar kas kitas, greitesnis, kad ir NPC). PK 
> LABAI dažnas dalykas. Ramiai sau kasat geležį? O netikėtai jus užklupęs 
> [mažas šansas kad taip nutiks. su savim patartina nešiotis kuo mažiau 
> daiktų] kitas žaidėjas suvaro jums kulką į galvą..
>
> Galima jungtis į 'factions' (klanas, gildija) - įkurti stovyklą (yra keli 
> tipai, nuo palapinės iki mini fortifikuoto outposto), kur saugiai laikomi 
> daiktai ir kurios vietą žemėlapyje mato tik tos fakcijos nariai [svarbi 
> išimtis - jei išeinant iš miesto kas prisikabina, gali nusekti iki 
> stovyklos. dažnas atvejis, mėgiamas PK'erių. Bet to galima lengvai 
> išvengti laiku pastebėjus uodegą]
>
> Miestų užgrobimas ir kontroliavimas - kažkas panašaus į siege'us kituose 
> MMO. ekonominė nauda fakcijai.
>
> Combat'as - PVE turn based arba real time (pagal žaidėjo nustatymą. 
> galioja TIK Random encounter metu). Dauguma PVP, ypač miestuose - real 
> time (nepašaudysi ramiai į akį  )
>
> Lootinimas(daiktų rinkimas nuo negyvėlių ir tt) - lavonus gali ir lootina 
> visi, net NPC. kartais to daryti nereikia (kartą ėjome tryse, susidūrėme 
> su BoS vyrukais.. žudydami skorpionus jie netyčia užmušė vieną mūsiškių.. 
> kitas jį lootino NPC'iakams tariant 'leave him'.. ir krito negyvas nuo 
> antros minigun'o serijos..nerizikavau ir patraukiau savais keliais..)
>
> Pradėti vienam ir be kitų pagalbos - labai sunku. Unarmed skilas ypač 
> vertingas. kaip ir Science, Repair (pagrindiniai craft/gather skilai), 
> First aid, Out doorsmen. Vėliau, turint 
> finansinį/ekonominį/materialinį/socialinį pagrindą, jau lengva.
>
> Ekonomika gana aktyvi ir skatinama iš žaidimo kūrėjų pusės
>
> Exp gaunamas ir už Doctor, First aid, Outdoorsmen [pasyviai], crafting 
> naudojimą
>
> Daug pagalbinės info forumuose ir wiki - prieš pradedant labai patartina 
> pasiskaityt bent newbie/starter guide'us - net ir dešimt kartų perėjusiems 
> Fallout1/Fallout2..
>
>
> Žaidimas dar evoliucionuoja, truputi keičiasi, yra bugų, bet pirmas 
> įspūdis laibai teigiamas. Atmosfera tikrai fallout'iška - kiekviena kulka 
> kainuoja, mirti gali labai greit ir dažniausiai netikėtai, paranoja, 
> perdėtas atsargumas, nepasitikėjimas viskuo aplink.. ir pasitenkinimas 
> saugiai grįžus į stovyklą su pilnom kišenėm looto ..
>
> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=4.0
> http://fonline2238.net/forum/index.php?topic=1422.0
>
>
>
> -- 
> ___________
> ©Toxis