Tema: Re: Starcraft II: Wings of Liberty BETA out
Autorius: YZF
Data: 2010-02-19 15:27:02
Tureciau paakcentuoti kad ant Xbox Supcom2 bus siek tiek modifikuotas
konsolei, taciau didelio skirtumo neturetu buti (pasak kureju). Daugiau su
HW susijes (max 4players online vs 8players ant PC) ir gal grafiniai
dalykai.

Tiesa neaisku kaip visas pats SupCom2 atrodys, ar jis savaime nebus siek
tiek supaprastintas kad itikti visokioms massems ala StarCrap rinka ir t.t.
(money making tikslas = sux), bet reik tiketis kad gal ir ne.