Tema: Re: Starcraft II: Wings of Liberty BETA out
Autorius: Martozo
Data: 2010-02-19 11:02:37
Šiaip dėl įdomumo. Vien Blizzardo pirktų geimų pas mane:
Diablo 2
Diablo 2: LoD
Starcraft (deja, bet nė vieno expansion packo nepirkau :D)
WoW
WoW: TBC
WoW: WTLK
Greičiausiai paimsiu ir WoW: cataclysm

Kitų gamintojų nevardinsiu, nes turbūt daugiau nėra nė vieno iš kurio būčiau pirkęs daugiau nei 2 geimus (įskaitant expansionus).

O kadangi Blizz kaip ir mylimiausias developeris tai irgi prisidedu prie teiginio: pabandytų jie konsolėm žaidimus leisti - aš irgi nebepirksiu :)

P.S. kažkada neseniai (dar prieš kalėdas) pasiskaičiavau kiek per gyvenimą išleidau žaidimams, tai tyliai pažvengiau kampatyje ir nusprendžiau tos sumos nesakyti žmonai :)