Tema: Re: Starcraft II: Wings of Liberty BETA out
Autorius: Lavonas
Data: 2010-02-18 15:18:48
Ar tu durnas ar kaip??? manai progreso geimuose ner ir konsoliu gamintojai
moka numatyti ateity. Plius kaip faina grajinti shuterius su visokiais
autoaimais ant konsoliu, kas tiktais bukina vartotojus ir vercia juos
amerikietciais :D arba strateginius geimus.
Krc konsole yra tik machanams ir ginkems. Tce mano nuomone!!!!!

"Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message

"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message
> аdomumo dКlei: neturКjau konsolКs, galvojau, kad vienintelК gaming
> platforma yra PC. INvestavau А HW ir jis sensta.
> PrieП mКn. nusipirkau konsolФ ir dabar jau galvoju, kad durnas buvau, jog
> nenusipirkau konsolКs prieП investuojant А PC HW.

HW sensta o konsole niekada nepasens ir kai po 3 metu durni PC naudotojai
pirks nauja HW kad galetu losti naujausius zaidimus tu juos losi su savo 3
metu senumo konsole :)