Tema: Re: GT5 Academy
Autorius: YZF
Data: 2009-12-21 12:44:30
Playseat stabilus kaip betonas :) Jokiu judejimu ar lingavimu. Ten tvirtai
padaryta konstrukcija, yra nemazai atraminiu tasku ir viskas normaliai.
Vairas pats prisisuka su ~6 varztais, jam i dugna (tas pats su pedalais) tai
judejimo jokio. Priesingai negu vairo tvirtinimas prie stalo, kur yra
uzspaudziamos gumos ir vistiek gali biski pasislinkti.

Pati vaira naudoju jau gerus metus, tai kolkas problemu jokiu. Jokiu
klibejimu ar laisvumu. Na G25 rimtas vairas, ir labai tvirtai sudetas,
tvirciausias koki teko kada naudoti. Tai problemu sioje vietoje nera.

Del klipuko, tai ne as :)) As LFS nelosiu ;)