Tema: Re: GT5 Academy
Autorius: YZF
Data: 2009-12-21 12:21:24
Bandyk jungti, nes Wingman tai veikia su PS2 ir turbut kad su PS3. O tas
tavo Logitech tai is tos pacios serijos? Turi veikti.

Nes siaip tai tokio geimo, su tokia fizika, valdymas su joystiku yra
mazochizmas. Ir ne del to jog tu tipo "sukiodamas vaira jautiesi kaip
tikroveje".Visiskai ne.

Tiesiog yra daugybe valdymo veiksmu, dalyku, kuriuos tu gali atlikti su
vairu ir tu to niekaip negali padaryti su joystiku. Pvz galo uzmetimas su
inercija ir poto tolygaus ir kontroliuojamo slydimo (lengvo drifto)
palaikymas viso posukio metu yra imanomas tik su vairu. Arba vaziavimas
tolygiai ant ratu sukibimo ribos, palaikant ir keiciant po truputi gazo
pedalo eiga. Su joystiku tai neiseis nes ta uz tave daro kompas, visada taip
pat, visada vienodai ir labai ribotai. Jau nekalbant apie tikslias
trajektorijas, pilnai isnaudojant trasa ir kerbsus ir pan.