Tema: Re: GT5 Academy
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-21 12:32:16
Tas Playseat vienas fainiausių produktų, kuriuos teko matyti. Ir kas l.
gerai, dar ir susilanksto, kad vietos neužimtų. Tiesa, tas vairo laikantysis
stripas - stabilus, nepradeda linguoti ar pan.?

Kiek laiko savo G25 naudoji? Nesijaučia, kad varikliukai prasčiau veiktų, ar
vairas kiek laisvesnis paliktų :/ ?

O tai čia gal tu YZF vairuoji ;) :) :
http://www.youtube.com/watch?v=8beiRg7HRZ8&feature=related

> Jeigu zaidi ant teliko - tada atsiranda jau ir problema. As tam reikalui
> Playseat Evolution ir pirkau (kas yra afigienai geras dalykas, bet turi
> savo kaina). Kitu gi atveju, reikia organizuotis kazkoki papildoma
> stala/staliuka.....

Ne tik, kad išonus vaikščiotų...  Man nekartą buvo, kai vairas likdavo
rankose, jei per silpnai priverždavau :D