Tema: Re: Ir vėl Dragon Age Origins...
Autorius: Audrimas
Data: 2009-11-18 16:15:30
As praejau su magu pirma karta. Komandoj buvo Morrigan, Alisteris ir
Liliana. Losiau ant medium. Pradzioj magas aisku labai palengvina zaidima.
Paskutini bosa kazkaip labai jau lengvai uzkaliau, net nieks nemire.
Pasikvieciau elfu karius i pagalba. Siaip tas paskutinis bosas ir neturejo
buti labai stiprus. Ten svarbiau buvo masines kovos imitacija. Gan gerai
padare.

Antra karta beveik perejau su vagiu (pacio galo dar nelosiau). Komandoj buvo
Morrigan, Alisteris ir Wynne. Losiau ant medium. Kazkaip daug lengviau ejosi
nei su magu, beveik be pausiu praejau.

Dabar po truputi losiu uz kari su dvirankiu kardu. Komandoj Alisteris, Wynne
ir Liliana. Losiu ant medium. Kas liecia damage tai vagis padaro kari bet
karys turi geresni CC. Losiant su vienu gydytoju truputi sunkiau, daugiau
buteliuku isgeriama :)

Jei palyginti kuris labiausiai patiko tai turbut imciau vagi.

Manau apsimoka pereiti kelis kartus renkantis geriecio/blogiecio kelia,
isbandyti kitas klases, pabuti vyru/moterim, pakeisti vietoviu praejimo
tvarka ir t.t. Paciam gale irgi galima ivairiai sulosti.