Tema: Re: Pabaigiau Dragon Age..
Autorius: digizitor
Data: 2009-11-16 19:19:50
oki. perzaisiu nuo tos vietos kur Sten'a narve palikau..
O idomu galima is tos SventosiosMotinos (vertimas laisvas, nes zaidziu RUS versija)
gauti rakta nuo Sten'o narvo geruoju, nes ji rakta atiduoda tik kai jai i duda pasiulai,
bet kazkaip negrazu sitaip.. is pradziu tave ji palaimina, o tu jai i duda :D