Tema: Re: Pasiulykit RPG
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-11-15 15:07:24
O, is aprasymu idomus, pabandysiu kai prie obliviono grisiu.. OOO ir MMM tik atskirai veikia?

> Oblivion'as su OOO, MMM, Deadly Reflex neveza? Quest'u papildomu irgi galima
> isimest.

Sutinku, jos uztenka, bet per daug nera
> Apie grafika nesnekesiu, ten visko net perdaug.

Sita meginau, patiko, bet jame nera free worldo..
> Dar gali pamaigyt: Dark Messiah of Might and Magic.

Mass effecto nebandziau, kotorus kazkaip vis neprisiruosiau isidet, gal todel kad visi SW zaidimai kazkaip nuvyle mane, bet kiek BioWaro kuriniu ziurejau, tai kazkuom jie labai WoW'iski :) O siaip paziuresiu visus tris, aciu..
> neblogai: Mass Effect, SW: Kotor 1ir2

Aciu uz pasiulymus