Tema: Re: PS3 SLim
Autorius: YZF
Data: 2009-11-06 16:10:06
Svarbu kad ta piguma skaiciuotum VISA ir skaiciuotum pabaigoje, ne pradzioje
:)

Nes daugelis neskaiciuoja tu smulkiu islaidu kurios susideda laikui begant,
o poto truputis po trupucio ir susideda nemaza suma. Bet to tiesiog
neskaiciuoja :) Cia siaip psichologinis faktorius nebutinai is sitos
srities.